torsdag 27. september 2012

Tenk positivt!


Kom over denne teksten engang og tenkte at denne ville jeg dele med dere, da det kanskje ikke er så lett å tenke positivt i dagens stressende samfunn..
"Jeg har tre magiske ord som jeg oppfordrer alle i å bruke: Jeg tør, jeg kan og jeg vil. Om du gjentar disse ordene til deg selv mange ganger om dagen, vil du manipulere deg selv til å tenke annerledes – mer positivt om deg selv. Det nytter ikke å si ordene én gang og tro at nå er livet forandret og mer positivt. Du må si ordene helt til du tror på dem selv. Da kommer forandringen! Det hjelper i alle fall ikke å si til deg selv at du ikke duger til noe. Da er det akkurat slik du vil føle deg. Vær klar over at framtiden avgjøres kun av deg selv".
Så mitt råd til dere så vel som meg selv: Lær å ta det med ro og tro på deg selv! Mindre stress = mindre lekk tarm i dagens  samfunn hehe ;)
Det er ikke noe problem så lenge du vil at det skal være et. Problemer er bare utfordringer- de kan løses :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar