mandag 1. oktober 2012

En liten oppdatering


I går var jeg hos NMA-klinikken igjen, og joggu går det fremover! Tarmveggen er nå nesten ordentlig "tett" og det var veldig godt å høre. Men tar jo fremdeles litt mer tid før den er helt tett, så bare å smøre seg med med tålmodighet og fortsette med sunn og god mat :) (så ofte man kan hehe).. Fikk se på mitt eget blod gjennom et mikroskop, og så selv at det fremdeles var igjen liiitt ufordøyd mat og fett i blodsystemet, og i tillegg til at jeg fremdeles kan få eksem av diverse mat er det dermed fremdeles litt "lekk" i tarmsystemet.. Men enzymnivået mitt er nesten på det nivået det skal ligge på, så å fordøye maten går jo bedre!
Ellers skulle jeg fortsette med kosttilskuddet mitt og redusere stressnivået (nå er det jo snart sommerferie så da bør vel det gå bra) og få i meg mer salt og vann grunnet lavt blodtrykk. Blir du også svimmel når du reiser deg opp, eller får "hjertebank" kan det hende du også har for lite salt og vann i deg ;) Skal også begynne på en aller siste rensekur, men det får bli til høsten etter USA turen når jeg har litt mer penger igjen :P
På NMA-klinikken fikk jeg også vite min biologiske alder, og den lå på 18 år! (enda jeg er 23) :P Er det et sunnere kosthold uten gluten og melk som setter sitt preg?;) Prøver også å spise minst mulig gjær og sukker, men liitt vanskelig å holde seg unna det sukkeret da :P
Forresten flere innlegg vil komme på bloggen etterhvert, er bare meg som har hatt litt mye skole å gjøre i det siste..Håper dere er tålmodige :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar