onsdag 17. oktober 2012

Ny NMA-oppdatering

I går var jeg på NMA-klinikken i Drammen for å sjekke hvordan det sto til med helsa og om lekk-tarm syndromet var blitt bedre siden sist. Dessverre gikk det ikke like bra som det gjorde forrige gang jeg var der.. Blant annet i blodet mitt fant de:

- Ufordøyd mat og fett (som tyder på at jeg fremdeles har lekk-tarm, men litt mer denne gangen)
- Svart sopp 
- Parasitter og bakterier
- Krystaller 

Hadde heldigvis ikke så mye av dette i blodet, men vekk skal det uansett! Årsaken til at lekk tarm syndromet var blitt verre er nok USA-turen i sommer hvor det ikke akkurat bare ble sunn mat hehe..Så to måneder på "dritt mat" var ikke tarmen så glad i gitt! :P Så å fikse disse tarmveggene mine tar visst litt tid, men det gjør meg ingenting når motivasjonen er på topp som den er nå :) 

I tillegg hadde jeg igjen jernmangel og fremdeles lavt blodtrykk (ca. 90/60). Skulle også stresse litt mindre mentalt fikk jeg beskjed om så jeg får prøve å legge vekk alle tankene som av og til kan surre i hodet mitt :P 
Men med normale jernnivåer sammen bra nivå av vitamin B3, kom jeg visstnok til å sove enda dypere om nettene da jeg kan sove og våkne ganske lett nå (hadde noe med tryptophan-nivået mitt å gjøre-og da skulle visst jern og B3 hjelpe på det husker jeg rett). For blodtrykket var det å prøve å få i seg mer salt. 

Men for å fjerne alt dette rare i blodet skulle jeg nå gå på "gjørme-kur" som jeg så fint kaller det, gå på sølvvann etter det for så til slutt å ta Bio-sweep. Så er det tilbake til klinikken i mars for å se hvordan det er gått :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar